Ακολουθηστε μας

Backstage

«Μπλόκο» στις διακοπές και βαρύ πρόστιμο στους παίκτες του ΠΑΟΚ!

Η ισοπαλία με τον Παναθηναϊκό και κυρίως ο τρόπος με τον οποίο χάθηκε μέσα από τα χέρια της ομάδας η δεύτερη θέση, έφεραν άμεσες αντιδράσεις από τη διοίκηση του ΠΑΟΚ.

Ο τεχνικός διευθυντής του «Δικεφάλου», Χρήστος Καρυπίδης, ανακοίνωσε στους ποδοσφαιριστές και τα μέλη του τεχνικού επιτελείου χρηματικό πρόστιμο που σύμφωνα με πληροφορίες φτάνει τις 400.000 ευρώ.

Ο Καρυπίδης μετέφερε ξεκάθαρα την απόφαση της ιδιοκτησίας και της διοίκησης, εκφράζοντας τη δυσαρέσκεια που υπάρχει για τον τρόπο με τον οποίο ολοκληρώθηκε η σεζόν και κυρίως για την απώλεια του στόχου της δεύτερης θέσης, που οδηγούσε στα προκριματικά του Champions League.

Επίσης, οι παίκτες ενημερώθηκαν πως κανείς δεν πρόκειται να αποχωρήσει άμεσα για καλοκαιρινές διακοπές και πως άπαντες θα πρέπει να παραμείνουν στη Θεσσαλονίκη μέχρι την Τετάρτη (20/5).

συντελεστες

Facebook

περισσοτερα σε Backstage