Μαθήματα ποδοσφαιρικού πολιτισμού παρέδωσαν οι ποδοσφαιριστές και τα μέλη της ομάδας κάτω των 19 ετών του ΠΑΟΚ, αμέσως μετά τη λήξη του τελικού στο γήπεδο του Παναιτωλικού.
Αν και συνήθως γίνεται το αντίθετο, οι νικητές τίμησαν με pasillo τους αντιπάλους τους πριν την απονομή των μεταλλίων τους.
Τα παιδιά του ΠΑΟΚ αυτά απέδειξαν ότι η εκπαίδευση που λαμβάνουν στις ακαδημίες του Δικεφάλου υπερβαίνει τα τακτικά συστήματα, καλλιεργώντας χαρακτήρες που ξέρουν να τιμούν τη μνήμη και να προάγουν τον αθλητισμό στην πιο αγνή του μορφή.


