Ο Ραζβάν Λουτσέσκου αναλύοντας στην συνέντευξη Τύπου την ισοπαλία του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό στην 4η αγωνιστική των πλέι οφ της Stoiximan Super League, αναφέρθηκε αναλυτικά και στο τι έφταιξε και ο Δικέφαλος δεν κατάφερε να πάρει τίτλο στη χρονιά των 100 χρόνων.
«Ο Ολυμπιακός είναι μία ομάδα που έχει ως στυλ να πιέζει τον αντίπαλο από την αρχή του αγώνα και για όσο διάστημα μπορεί. Ειδικά όταν παίζει στην έδρα του. Εμείς δεν είμαστε ούτε στο 50% των δυνατοτήτων μας και όσων έχουμε δείξει από το ξεκίνημα της σεζόν. Ακόμα και σε αυτή την κατάσταση καταφέραμε να πάρουμε μία νίκη και μία ισοπαλία απέναντι στον Ολυμπιακό, ευρισκόμενοι σε αυτή την κατάσταση. Το σημαντικό στοιχείο για εμάς είναι ότι ακόμη κι αν ο Ολυμπιακός δημιουργούσε ευκαιρίες, εμείς δεν χάσαμε το μυαλό μας», είπε αρχικά και πρόσθεσε:
«Προσπαθούσαμε να εκμεταλλευτούμε τη σωματική και πνευματική κόπωση του Ολυμπιακού. Προσπαθήσαμε να πάρουμε το μέγιστο για αυτό το ματς. Με ρωτήσατε για τον λόγο που δεν κερδίσαμε τίτλους. Θα σας απαντήσω ως εξής: Ο ΠΑΟΚ έχει κατακτήσει 4 πρωταθλήματα και 8 Κύπελλα, αλλά τα περισσότερα είναι στα τελευταία χρόνια. Σε διάφορες σεζόν έχουν υπάρξει αδικίες και κακοτυχίες. Ακόμη και αυτή η χρονιά συνοψίζει την Ιστορία του συλλόγου. Στην καλύτερη περίοδο που βρισκόμασταν, χάσαμε αρκετούς ποδοσφαιριστές και τους χάσαμε για δύο μήνες.
Μας οδήγησε στο να ξεκινήσουμε από την αρχή μία διαδικασία, κάτι που δεν είναι καθόλου εύκολο. Και σε όλες τις κρίσιμες στιγμές φτάσαμε όντας στο 50% των δυνατοτήτων μας. Χωρίς να μετανιώνουμε για κάτι, χωρίς να προσπαθούμε να βρούμε δικαιολογίες αναφορικά με τους τίτλους που δεν πήραμε, ενδεχομένως τα πράγματα να ήταν εντελώς διαφορετικά. Επιστρέφοντας στην προηγούμενη ερώτησή σας αναφορικά με το παιχνίδι και το θέμα με το 60’, δεν είναι ότι ξεκινήσαμε το ματς για να μείνουμε πίσω, αλλά προπονηθήκαμε για να αντιμετωπίσουμε τέτοιες καταστάσεις.
Κι από εκεί και πέρα, όταν ο αντίπαλος ρίξει τις στροφές του, να εκμεταλλευτούμε τις στιγμές του. Το κάναμε έως έναν βαθμό. Απομένουν ακόμη δύο ματς και παίζεται η 2η θέση. Θα πρέπει να παλέψουμε σε αυτά τα δύο παιχνίδια για να φτάσουμε στον στόχο του Τσάμπιονς Λιγκ».
Για το αν η πίκρα από την απώλεια τίτλου και του Κυπέλλου μπορεί να επηρεάσει την ψυχολογία της ομάδας στην μάχη για τον τίτλο:
«Η απογοήτευση του Κυπέλλου έχει περάσει προ πολλού υπό την έννοια ότι έπρεπε να ετοιμαστούμε για τα πλέι οφ και εδώ βέβαια πρέπει να δούμε και τον προγραμματισμό που υπήρχε. Δείξαμε το μαχητικό πνεύμα απέναντι στον Ολυμπιακό. Να συνεχίσουμε και με τον ίδιο τρόπο ξεκινώντας από το ματς της Τετάρτης. Να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε και μετά θα δούμε το παιχνίδι της Κυριακής».
Παράλληλα, αναφέρθηκε στα προβλήματα που είχε ο Δικέφαλος ακόμα και δύο ημέρες πριν το ματς με τους Τάισον και Οζντόεφ, χαρακτηρίζοντας τη χρονιά «δύσκολη».
Χαρακτηριστικά σημείωσε πως: «Η ΑΕΚ διαχειρίστηκε πολύ καλά κάποιες καταστάσεις, είχαν λιγότερα ευρωπαϊκά παιχνίδια σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους, είχαν συνέπεια, συγχαρητήρια για το πρωτάθλημα, εμείς πληρώσαμε το κακό ξεκίνημα στις αρχές του Φλεβάρη, προσπαθήσαμε να κάνουμε την επάνοδό μας αλλά ήταν πλέον πολύ δύσκολο, ειδικά μετά από δύο παιχνίδια όπου παίζεις με τον Ολυμπιακό και έχει τον ίδιο στόχο με εσένα».
Και συνέχισε λέγοντας: «Ζήσαμε έντονα το ματς, δεν είναι εύκολο να παίζεις σε αυτό το γήπεδο, είχαμε δύο σενάρια στο μυαλό μας, είτε την γκέλα της ΑΕΚ με τον Παναθηναϊκό, είτε εμείς να κερδίζαμε το παιχνίδι, πλέον υπάρχει στο μυαλό μας η δεύτερη θέση που οδηγεί στα προκριματικά του Champions League. Ήταν μία δύσκολη σεζόν, ακόμη και δύο μέρες είχαμε πάλι προβλήματα, όπως με τον Οζντόεφ και τον Τάισον, ήταν μία δύσκολη χρονιά, δεν τελείωσε ακόμη και πρέπει να συνεχίσουμε και να μην τα παρατάμε».


