Ακολουθηστε μας

Backstage

Λανουά: «Ο Μπάκου έπρεπε να αποβληθεί με απευθείας κόκκινη» (vid)

O αρχιδιαιτητής της ΚΕΔ, Στεφάν Λανουά, ανέλυσε τις αμφισβητούμενες φάσεις της 2ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Super League μεταξύ αυτών και τις φάσεις από το ΠΑΟΚ-Ατρόμητος (1-0).

Ο Γάλλος αρχιδιαιτητής κρίνοντας τις αποφάσεις του Κατσικογιάννη ανέφερε πως ο Μακανά Μπάκου του Ατρομήτου, θα έπρεπε να δει απευθείας κόκκινη κάρτα από το επικίνδυνο μαρκάρισμα που έκανε πάνω στον Γίρι Παβλένκα στο 37ο λεπτό.

Επίσης, ανέφερε πως δεν ήταν σωστή η δεύτερη κίτρινη κάρτα στον παίκτη του Ατρομήτου, από τη στιγμή που δεν υπάρχει πάτημα στον Τέιλορ, ενώ δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά για το γκολ του Δημήτρη Πέλκα, προφανώς διότι θεώρησε πως δεν υπάρχει κάποια παράβαση.

συντελεστες

Facebook

περισσοτερα σε Backstage