Η Ηλέκτρα Τζούρτζεβιτς ήταν εκ των πρωταγωνιστριών του ΠΑΟΚ στον τελικό Κυπέλλου γυναικών με τον Αστέρα Τρίπολης, όπου ο Δικέφαλος επικράτησε με 2-0 και κατέκτησε το νταμπλ.
Η νεαρή παίκτρια «σφράγισε» τη νίκη με δικό της τέρμα στο 88ο λεπτό, όταν με όμορφο πλασέ έκανε το 2-0 βάζοντας τη δική της υπογραφή σε μία ονειρική σεζόν.
Η 19χρονη φορ αποτελεί ένα από τα πιο ελπιδοφόρα project του ελληνικού ποδοσφαίρου, αποτελώντας βασικό «όπλο» του Δικεφάλου στη φετινή ονειρική σεζόν η οποία ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο για το τμήμα.
Πρόκειται για την κόρη του σπουδαίου Μίλαν Τζούρτζεβιτς και φαίνεται να βαδίζει στα δικά του χνάρια καθώς ξεχωρίζει με την «ασπρόμαυρη» φανέλα και μάλιστα από νεαρή ηλικία.
Ο πατέρας της που ήρθε στην Ελλάδα από την Παρτιζάν, αγωνίστηκε για δύο σεζόν στην Τούμπα (1991/92, 1992/93), πετυχαίνοντας σε 49 αναμετρήσεις 17 τέρματα πριν αποχωρήσει για την Παναχαϊκή.
Η Ηλέκτρα Τζούρτζεβιτς κάνει αισθητή την παρουσία της και μάλιστα κέρδισε επάξια μία θέση στην Εθνική Ελλάδας στην οποία έκανε ήδη τις πρώτες επίσημες εμφανίσεις της.
Αμέσως μετά τον τελικό αφιέρωσε το νταμπλ του ΠΑΟΚ στον πατέρα της.
Το μήνυμα της Ηλέκτρας στο Instagram:
«Προσπαθώ να σου μοιάσω περισσότερο. Σε ευχαριστώ που είσαι δίπλα μου κάθε στιγμή. Πάντα ευγνώμων και περήφανη που σε έχω πατέρα μου»
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Electra Tzourtzevits (@hleektra)


