Ακολουθηστε μας

Backstage

Επιστολή διαμαρτυρίας του ΠΑΟΚ στην UEFA για τη διαιτησία στο ματς με τη Λιόν

Ο ΠΑΟΚ δεν άφησε να περάσουν έτσι τα όσα έγιναν στο παιχνίδι με την Λιόν για την 8η και τελευταία αγωνιστική της League Phase του Europa League, όπου ηττήθηκε με 4-2 στην γαλλική πόλη.

Ο «ασπρόμαυροι» έστειλαν επιστολή στην επιτροπή διαιτησίας της UEFA για την απόδοση που είχε ο διαιτητής του ματς, Ρικάρντο ντε Μπούργος και την ομάδα του VAR, που αποτελούταν από τους Τόμας Κβιατκόφσκι και Κάρλος ντελ Θέρο Γκράντε, η οποία δεν επενέβη στις επίμαχες φάσεις.

Οι «ασπρόμαυροι» ζήτησαν έτσι με σεβασμό προς την ευρωπαϊκή ομοσπονδία να αξιολογηθούν οι εξής αποφάσεις:

  1. Για φάουλ εις βάρος του Κωνσταντέλια στο πρώτο γκολ που πετυχαίνουν οι Γάλλοι
  2. Για φάουλ εις βάρος του Τάισον στο δεύτερο τέρμα που σημείωσε η Λιόν
  3. Για οφσάιντ που υπάρχει στο ξεκίνημα της φάσης του τρίτου γκολ των αντιπάλων τους.

 

συντελεστες

Facebook

περισσοτερα σε Backstage