Ένα από τα πιο παράξενα περιστατικά της φετινής σεζόν σημειώθηκε στον πρώτο τελικό του ΝΒΑ ανάμεσα στους Σαν Αντόνιο Σπερς και τους Νιου Γιορκ Νικς, όταν ένας φίλαθλος αποφάσισε να γίνει… πρωταγωνιστής της βραδιάς.
Λίγα λεπτά πριν από το τέλος της αναμέτρησης, με το παιχνίδι να βρίσκεται στην πιο κρίσιμη καμπή του, ένας νεαρός εισέβαλε στον αγωνιστικό χώρο και κατευθύνθηκε προς τον Βίκτορ Γουεμπανιάμα έχοντας έναν και μοναδικό στόχο: να βγάλει μια selfie με το μεγαλύτερο αστέρι των Σπερς.
Η αναμέτρηση διακόπηκε προσωρινά, με τους άνδρες ασφαλείας να επεμβαίνουν άμεσα και να ακινητοποιούν τον εισβολέα πριν τον απομακρύνουν από το παρκέ.
Το ενδιαφέρον της υπόθεσης ήταν η αντίδραση του ίδιου του Γουεμπανιάμα.
Την ώρα που ο Μίτσελ Ρόμπινσον των Νικς κοιτούσε απορημένος προσπαθώντας να καταλάβει τι ακριβώς συνέβαινε, ο Γάλλος σούπερ σταρ έδειχνε να διασκεδάζει με το περιστατικό. Μάλιστα, σύμφωνα με τα πλάνα που κυκλοφόρησαν στα αμερικανικά μέσα, χαμογέλασε προς την κάμερα, δίνοντας ουσιαστικά στον φίλαθλο τη φωτογραφία που τόσο ήθελε να αποκτήσει.
Βέβαια, το χαμόγελο του Γουεμπανιάμα δύσκολα θα αλλάξει τη μοίρα του συγκεκριμένου οπαδού.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες τέτοιου είδους εισβολές αντιμετωπίζονται με μηδενική ανοχή, πόσο μάλλον όταν συμβαίνουν σε τελικό του ΝΒΑ. Ο φίλαθλος αναμένεται να δεχθεί ισόβια απαγόρευση εισόδου σε αγώνες της λίγκας, ενώ δεν αποκλείεται να βρεθεί αντιμέτωπος και με νομικές συνέπειες, καθώς η παράνομη είσοδος σε περιορισμένο χώρο αθλητικής εγκατάστασης αποτελεί αδίκημα στην πολιτεία του Τέξας.
Όλα αυτά, βέβαια, πέρασαν σε δεύτερη μοίρα όταν το παιχνίδι ολοκληρώθηκε.
Οι Νικς έφυγαν νικητές από το Σαν Αντόνιο με 105-95, έκαναν το 1-0 στη σειρά των τελικών και πήραν από νωρίς το πλεονέκτημα έδρας, με τον Τζέιλεν Μπράνσον να ηγείται της προσπάθειας της ομάδας της Νέας Υόρκης.
Όσο για τον φίλαθλο που εισέβαλε στο παρκέ; Μπορεί να μην ξαναδεί ποτέ από κοντά αγώνα των Σπερς, αλλά τουλάχιστον κατάφερε να φύγει έχοντας τη selfie που ονειρευόταν με τον Βίκτορ Γουεμπανιάμα


