Ανησυχία στις τάξεις του ΠΑΟΚ προκαλεί η κατάσταση του Αντρίγια Ζίβκοβιτς, ο οποίος δεν θα ακολουθήσει την αποστολή της εθνικής Σερβίας στο Μεξικό για το επόμενο φιλικό παιχνίδι των «Πλάβι».
Ο αρχηγός του Δικεφάλου ξεκίνησε βασικός και μάλιστα με το περιβραχιόνιο στο φιλικό απέναντι στο Πράσινο Ακρωτήρι στη Λισαβόνα, ωστόσο δεν κατάφερε να ολοκληρώσει χωρίς πρόβλημα την αναμέτρηση. Ο Σέρβος εξτρέμ αποχώρησε με ενοχλήσεις, με το τεχνικό επιτελείο της εθνικής ομάδας να αποφασίζει πως δεν υπάρχει λόγος να επιβαρυνθεί περαιτέρω ενόψει του ταξιδιού στην Τολούκα.
Ο ομοσπονδιακός τεχνικός Βέλικο Παούνοβιτς αποκάλυψε ότι τόσο ο Ζίβκοβιτς όσο και ο Γιόβαν Μιλόσεβιτς δέχθηκαν δυνατά χτυπήματα κατά τη διάρκεια του αγώνα, με αποτέλεσμα να τεθούν εκτός πλάνων για τη φιλική αναμέτρηση με το Μεξικό.
Ο ίδιος ο αρχηγός του ΠΑΟΚ εξήγησε πως το πρόβλημα προήλθε από νέο χτύπημα σε σημείο που ήδη τον ταλαιπωρούσε.
«Όσο για μένα, δέχτηκα ένα δυνατό χτύπημα, σε ένα ήδη τραυματισμένο σημείο του σώματος, γι’ αυτό και έπρεπε να κάνω ένα διάλειμμα. Οπότε μίλησα με τον προπονητή και δεν θα μπορέσω να ανταποκριθώ στις προκλήσεις του αγώνα στο Μεξικό», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο Ζίβκοβιτς στάθηκε και στις ιδιαίτερες συνθήκες κάτω από τις οποίες διεξήχθη η αναμέτρηση, επισημαίνοντας την κόπωση που υπάρχει μετά το τέλος μιας απαιτητικής αγωνιστικής περιόδου.
«Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας λόγω της άβολης ημερομηνίας και του τέλους της σεζόν. Παλέψαμε, δώσαμε το μάξιμουμ μας αυτή τη στιγμή, αλλά δυστυχώς δεν καταφέραμε να πετύχουμε τον στόχο που είχαμε πριν από τον αγώνα. Ο αντίπαλος ήταν έτοιμος, ήταν ξεκάθαρο ότι είχε μπροστά του έναν μεγάλο ανταγωνισμό από αυτή την άποψη. Ήρθαμε εδώ για να παίξουμε ποδόσφαιρο, αλλά το πρόγραμμα είναι πολύ δύσκολο, ενώ το γήπεδο δεν ήταν και το καλύτερο».
Πλέον το ενδιαφέρον στρέφεται στην κατάσταση του διεθνούς εξτρέμ και στο μέγεθος του προβλήματος που αντιμετωπίζει, με τον ΠΑΟΚ να περιμένει την επιστροφή του στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να υπάρχει πιο ξεκάθαρη εικόνα για την κατάστασή του.


